صفحات پاپ آپ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخست دست به ستم گشاید فردا پشت دست خاید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 94 آبان 26 , ساعت 8:54 صبح

اگردر حال گرفتن رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید ، و شیر در برنامه غذایی شما وجود دارد. در این وضعیت، شیر بادام بهترین جایگزین برایشیر لبنی است. شیر بادام تنها 60 کالری در هر وعده  دارد که برای لاغر شدن گزینه خوبی است

شیربادام یکی از پرخاصیت ترین نوشیدنی های گیاهی است که در سال های اخیر شهرت زیادی پیدا کرده است. چون می تواند یکی از بهترین جایگزین های شیر گاو باشد.

شیربادام و عسل انرژی زا است و خوردن آن اول صبح باعث بانشاط و پرانرژی شدن در روز می شود
در خصوص شیر گاو همواره اما و اگرهایی وجود داشته است و بسیاری از افراد دچار عدم تحمل لاکتوز هستند و با مصرف آن دچار مشکلاتی می شوند. بنابراین روز به روز از شهرت شیر کاسته شده و نوشیدنی ها یا شیرهای گیاهی به انتخاب های اول مردم تبدیل شده اند. چون حاوی مواد مغذی و خواص زیادی برای سلامت هستند. ترکیب شیر بادام با عسل علاوه بر بهبود طعم شیر ارزش غذایی بالایی نیز دریافت کرده و تغییرات مثبت زیادی در بدن ایجاد می کند. در این مقاله در خصوص فواید و خواصی که با ترکیب و مصرف شیر بادام و عسل نصیب بدنتان می شود بیشتر صحبت می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

در ادامه مطلب با  جوانی ها همراه باشید.


معجون شیر بادام و عسل برای تجربه ی خوابی راحت
بی خوابی به دلایل متعددی بروز می کند. از شرایط نامناسب اتاق خواب گرفته تا سر و صدا، استرس و میزان قندخون و غیره. معمولاً زمانی که بدن مجبور می شود با میزان قند خون بالایی به فعالیت خود ادامه دهد مشکلاتی در روند خواب بروز می کند. مصرف عسل باعث بهبود کیفیت خواب می شود. چون باعث آرامش و به خواب بردن ناقل عصبی اورکسین می شود که مسئولیت هشیار نگه داشتن بدن را بر عهده دارد. توجه داشته باشید که برخی افراد به مصرف شیر و عسل اعتقاد دارند و آن را توصیه می کنند؛ اما باید بدانید که شیر گاو در بدن همه به طور یکسان عمل نمی کند و امکان دارد که نتیجه ی کاملاً عکسی بدهد. در نتیجه توصیه می کنیم به جای شیر گاو از شیر بادام استفاده کنید.

معجون شیربادام و عسل برای مقابله با پیری
نوشیدنی شیربادام و عسل انرژی زا است و اگر آن را اول صبح میل کنید روزی بانشاط و پرانرژی خواهید داشت.

آنتی اکسیدان های موجود در شیربادام و عسل قدرت کاهش اثرات منفی رادیکال های آزاد را دارند. باید بدانید که رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که روند پیری پوست و دیگر ارگان ها را سرعت می دهند و تنها با سلاحی مانند آنتی اکسیدان ها می توان با آن ها مقابله کرد. ترکیب شیر بادام و عسل از دوره ی باستان به عنوان اکسیر جوانی استفاده می شود که قادر است بدن را به خوبی تغذیه کرده و شرایط پوست را بهتر کند.

معجون شیربادام و عسل برای بهبود گوارش
مصرف روزانه یک لیوان شیربادام و عسل یکی از روش های طبیعی برای حفظ روند گوارش و بهبود عملکرد روده ها است. این معجون خوشمزه از بروز مشکلاتی مانند یبوست، التهاب های گوارشی و گاز جلوگیری می کند. علاوه بر این، ترکیب این دو ماده ی مفید باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت می شود و برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند بسیار مفید است.

خواص شیر بادام و عسل

خواص شیر بادام و عسل

معجون شیربادام و عسل برای پیشگیری از بیماری های تنفسی
سال ها است که خواص آنتی بیوتیکی و ضدویروسی عسل شناخته شده است و مردم از آن برای درمان گلودرد و نابودی ویروس های ایجاد کننده آنفلوانزا و سرماخوردگی استفاده می کنند. با ترکیب این ماده ی پرخاصیت با شیر بادام معجونی فوق العاده برای تقویت سیستم ایمنی بدن تولید می شود که بدن را از هجوم میکروارگانیسم هایی که سیستم تنفسی را تهدید می کنند در امان نگه می دارد. اگر تصور می کنید که سیستم ایمنی و همچنین دستگاه تنفسی تان ضعیف است این نوشیدنی را در برنامه ی روزانه تان داشته باشید.

معجون شیربادام و عسل برای داشتن انرژی بیشتر و تمرکز بهتر
نوشیدنی شیربادام و عسل انرژی زا است و اگر آن را اول صبح میل کنید روزی بانشاط و پرانرژی خواهید داشت. بادام سرشار از ویتامین، مواد معدنی و پروتئین است و عسل حاوی کربوهیدرات. ترکیب این مواد باعث می شود که این نوشیدنی انرژی و قدرت تمرکز شما را بالا ببرد.

معجون شیر بادام و عسل: قاتل باکتری ها
متخصصان حوزه ی تغذیه بر این باور هستند که ترکیب شیربادام و عسل برای مقابله با استافیلوکوک که یکی از انواع باکتری های کوکسی است مؤثر عمل می کند.

ترکیب بادام و عسل باعث می شود که این نوشیدنی انرژی و قدرت تمرکز شما را بالا ببرد

طرز تهیه ی نوشیدنی شیر بادام و عسل
می توانید شیربادام را به صورت آماده تهیه کنید. با این حال تهیه ی آن در منزل نیز کار چندان سختی نیست و شما می توانید یک نوشیدنی صددرصد خانگی و طبیعی داشته باشید. برای تهیه ی این شیر به مواد زیر نیاز دارید:

مواد لازم برای شیر بادام و عسل :

 بادام خام 280 گرم
آب 3 لیتر
 عسل به اندازه ی کافی

طرز تهیه شیر بادام و عسل :
به مدت 12 ساعت بادام ها را با آب خیس کنید و داخل یخچال قرار دهید. روز بعد بادام ها را آبکش کنید و آن ها را با 3 لیتر آب میکس کنید. ترکیب حاصل را در آبکش بریزید و شیر به دست آمده را در یک ظرف شیشه ای مناسب بریزید. قبل از نوشیدن این شیر کافی است که دو قاشق عسل به آن اضافه کرده و میل کنید. یادتان باشد که می توانید با تفاله ی این نوشیدنی که روی آبکش باقی مانده است آرد بادام تهیه کنید.

نوشته فواید معجون شیر بادام و عسل + طرز تهیه اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


سه شنبه 94 آبان 26 , ساعت 8:7 صبح

– انسان به هنگام دعا کردن، با قلب و زبان، فقط باید خدا را بخواند و از خدا طلب برآورده شدن حاجت را داشته باشد. گاه انسان در دعا با زبان، خدا را می خواند، ولی در قلب چشم امید به خلق خدا دارد. این خود مانعی است بر سر راه استجابت دعا.
– در هنگام دعا باید «مضطر» بود. مضطر همچون کسی است که در دریا خود را در حال غرق شدن می بیند و برای خود پناهی جز خدا نمی یابد؛

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و…

نقش دعا در امر ازدواج

دعا برای فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصی و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردی، به خداوند روی آورده و از او خیرخواهی نموده ‏اید و از او هدایت جسته ‏اید. لذا در روایات متعدد حضرات ائمه علیهم السلام ما را به دعا کردن و نماز خواندن برای دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده‏ اند. کافی است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهی آورید و دعا کنید. توجه شما را به روایت زیر جلب می‏کنیم:

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثنای پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

در ادامه مطلب با  جوانی ها همراه باشید .

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

چند راهکار مجرب برای راحت شدن امر ازدواج
1? در هر شبانه روز، یک بار زیارت عاشورا و دعای توسل را با توجه کامل به نیت این حاجت قرائت کنید.

2? در شب جمعه غسل کنید (غسل مستحبی) و بعد از نیمه شب، نماز امام زمان (عج) را بخوانید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال شب جمعه آمده است).

3? سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار به جای آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است). این عمل که مورد توجه بزرگان دین بوده، در استجابت دعا بسیار مؤثر است.

4? سوره های ناس و فلق را زیاد بخوانید
5? چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

 سوره فرقان ایه 74
 وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ?74?

6? چون کسی این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود دارد ? اگر عزب ( مجرد ) باشد زوجه صالحه ای او را پیدا شود،و اگر کسی فراموش کار بود ? حافظه او زیاد شود و اگر کسی بیمار بود ? شفا یابد و اگر کسی درویش باشد توانگر شود .

آیات 131و 132 سوره طه :
وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَی مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَی ?131?

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَی ?132?

نوشته برای ازدواج این دعاها را بخوانید اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


سه شنبه 94 آبان 26 , ساعت 7:58 صبح

از آنجا که بسیاری از مواد تشکیل دهنده لاک ناخن شیمیایی هستند، استفاده عادی یا نامناسب از آنها می تواند باعث به خطر افتادن سلامت تان شود. امروزه شرکت های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی باید استانداردهای سخت گیرانه ای را (از جمله حذف موادشیمیایی) در ساخت لاک رعایت کنند. باوجود این استانداردها، هنوز بسیاری از شرکت های معتبر از حلال هایی که باعث التهاب ریه و مجاری تنفسی می شوند، در تولید لاک استفاده می کنند. در ادامه به بررسی تاثیر مخرب حلال ها بر سلامت انسان می پردازیم.

وجود طولانی‌مدت لاک بر روی ناخن باعث تغییراتی در رنگ و حالت ناخن خواهد شد

وجود طولانی‌مدت لاک بر روی ناخن باعث تغییراتی در رنگ و حالت ناخن خواهد شد؛ چرا که لاک هم دارای مواد حلال با خاصیت تحریک‌پذیری است، اما فقط شدت آن نسبت به استون کمتر است. بنابراین همان حالات خشن و خشک شدن برای ناخن ایجاد می‌شود.

تاثیر استفاده از لاک و استون روی ناخن, پلک چشم و باروری
صادقیان متخصص پوست و مو با بیان اینکه لاک با توجه به تنوع رنگی برای زیبایی ناخن استفاده می‌شود، اظهار کرد: لاک‌ها انواع مختلفی دارند و بر اساس ترکیبات تشکیل‌دهنده، کیفیت مواد حلال و رنگی و مواد آلرژی‌زا تقسیم‌بندی می‌شود. از دلایل اصلی خشک شدن، تغییرات رنگ و خشن شدن سطح ناخن استفاده پی ‌در پی از استون است؛ چراکه این ماده یک حلال با خاصیت تحریک‌کنندگی است.

البته وجود طولانی‌مدت لاک بر روی ناخن باعث تغییراتی در رنگ و حالت ناخن خواهد شد؛ چراکه لاک هم دارای مواد حلال با خاصیت تحریک‌پذیری است، اما فقط شدت آن نسبت به استون کمتر است. بنابراین همان حالات خشن و خشک شدن را برای ناخن ایجاد می‌شود.

در ادامه مطلب با  جوانی ها همراه باشید .

مواد موجود در لاک ناخن نه‌ تنها برای ناخن شخص بلکه برای صورت و پلک چشم نیز ایجاد حساسیت می‌کند. به همین دلیل گفته می‌شود لاک ناخن از شایع‌ترین علل ایجاد حساسیت پلک چشم است.

اینکه اعلام می‌شود لاک ناخن از شایع‌ترین علل حساسیت پلک چشم بوده، به علت ارتباط میان دست و چشم است؛ چراکه کشیدن دست همراه با ناخن‌های لاک‌زده بر روی چشم و پلک منجر به حساسیت پلکی می‌شود.

این عضو هیات‌ علمی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه کیفیت مواد موجود در لاک بر میزان عارضه‌های پوستی و چشمی موثر است، ادامه داد: هرچه میزان کیفیت مواد به‌کار رفته در تهیه لاک بهتر باشد، کمتر شاهد عارضه‌های پلکی و پوستی هستیم، اما با این‌ وجود بهتر است افراد کمتر از لاک استفاده کنند.

صادقیان با بیان اینکه رابطه بین لاک زدن و اختلالات باروری اثبات نشده و بعید می‌دانم لاک در این زمینه تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: بهتر است برای کودکان کمتر از لاک استفاده شود؛ زیرا پوست کودک حساس‌تر و نازک‌تر بوده و قطعا استون و لاک آلرژی بیشتری ایجاد می‌کند.

پاک کننده لاک ناخن
دکتر امیری متخصص پوست و مو:پاک کننده لاک ناخن، حلال هایی هستند که قشر نازک به جا مانده از لاک ناخن را حل می ‌کنند. این حلال ها به طور عمده مرکب هستند از استون یا اتیل استات یا هردو که به آن ها مقادیر ‏اندکی بوتیل استیارت و دی ‌اتیلن گلیکول و مونو متیل اتر افزوده شده است تا اثر خشک ‏کنندگی حلال را کاهش دهد.

هم لاک ناخن و هم پاک کننده‌های لاک ناخن بسیار آتش گیرند و ‏باید مراقبت های لازم به عمل آید تا هرگز این مواد در مجاور شعله باز یا سیگار روشن ‏مصرف نشوند.‏

مهم ‌ترین حلالی که برای پاک کردن لاک ناخن به کار می ‌رود، استون است که گاهی اوقات باعث خشکی زیاد صفحه ناخن و التهاب پوست اطراف ناخن می ‌شود.

توصیه می شود که: با در نظر گرفتن جوانب احتیاط ناخن را در محلول گرم حلال (استون)، غوطه ‌ور کنید. این کار باعث جدا شدن راحت ‌تر لاک ناخن و صدمه کمتر به صفحه ناخن ‌ها می ‌شود.

اخیرا با اضافه کردن موادی مانند پروپیلن گلیکول به استون، شدت خشک ‌کنندگی آن را روی ناخن کاهش داده ‌اند ولی همچنان پاک ‌کننده اصلی پولیش ناخن، استون است.

 

عوارض لاک و استون

عوارض لاک و استون

بهترین راه برای از بین بردن رنگ زرد ناخن، عدم استفاده از لاک می باشد

انواع محصولات تقویت‌کننده ناخن

محلول استحکام‌بخش نوک ناخن‌های شکننده
این محصول نوک ناخن‌ها را محکم کرده و از شکستن آن ها جلوگیری می‌کند و مانع از لایه‌لایه شدن نوک ناخن ‌ها شده و موجب می‌شود ناخن ‌ها به صورت طبیعی رشد کنند.

محلول محرک رشد ناخن‌ها
حاوی روغن ‌های جوانه گندم، بادام شیرین و زیتون است که با نفوذ به ریشه ناخن موجب تغذیه و تسریع رشد آن می ‌شود.

محلول تقویت‌کننده ناخن‌های نرم و شکننده
یک پوشش دو لایه است که موجب تقویت و افزایش استحکام ناخن‌ها می ‌شود.

نرم کننده های پوست اطراف ناخن ها
نرم کننده بشره یا روپوست، به طور عمده عامل های مرطوب کننده و مواد قلیایی هستند که ‏برای نرم کردن پوست اطراف ناخن ها به کار می ‌روند. بنابراین پوست اطراف ناخن ها را می ‌‏توان به شکل مطلوب در آورد. استفاده از مواد قلیایی برای نرم کردن و متورم کردن پروتئین، ‏به خوبی شناخته شده است.‏

بهبوددهنده رنگ ناخن
بهترین راه ‌حل برای ناخن‌هایی است که زرد شده‌اند. این محلول ظاهر و رنگ ناخن‌ها را سالم، طبیعی و درخشان می ‌کند و رنگ ملایم و زیبایی به ناخن می ‌دهد. اما بهترین راه برای از بین بردن رنگ زرد ناخن، عدم استفاده از لاک می باشد.

محلول جلوگیری از خوردن و جویدن ناخن
مایع بدون خطری است که به دلیل طعم تلخ موجب انصراف از بردن ناخن‌ها به داخل دهان می ‌شود.

کرم ترمیم ‌کننده و زیبایی بخش پوست اطراف ناخن
برای نرم شدن پوست اطراف ناخن و جلوگیری از خشکی و ترک کوتیکول ‌ها استفاده می‌شود.

محلول از بین برنده پوست‌های زاید اطراف ناخن
پوست‌های کوچک و نامطلوب دور ناخن را نرم کرده و کنار می‌‌زند. به این ترتیب اطراف ناخن تمیز و زیبا شده و از پوست نازک دور ناخن مراقبت می ‌شود.

محلول تقویت کننده و محافظ ناخن
پوشش دولایه ‌ای را ایجاد می‌کند که موجب تقویت و افزایش استحکام ناخن‌ها می ‌شود.

کرم مرطوب‌کننده ناخن‌های حساس
شامل آمینواسیدهای ضروری، لیپیدها و گلیسیرین، کلسیم، کلاژن و ویتامین ‌های C ،A و E است که خشکی سطح ناخن را برطرف کرده و به صافی و انعطاف ‌پذیری آن کمک می‌کند.

نوشته عوارض استفاده از لاک و استون روی ناخن, پلک چشم و باروری اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


سه شنبه 94 آبان 26 , ساعت 6:55 صبح

بیش از 7000 دلیل برای سفر به فیلیپین می توانیم برایتان بیاوریم، از خطوط ساحلی بی حد و حصر با شن های سفید گرفته تا دنیای زیر آب شگفت انگیز، همه از جاذبه های بی بدیل فیلیپین محسوب می شوند. از لحاظ فرهنگ و آشپزی نیز از این کشور ناامید نخواهید شد: بخاطر 300 سال سلطه اسپانیا بر این کشور و تجارت با کشور چین و بخاطر حضور مهاجرین مالزیایی، از آشپزخانه متنوع فیلیپین لذت می برید. اگر می خواهید با این کشور با بیش از 7000 جزیره سفر کنید، مکان های زیبای زیر را نیز در نظر داشته باشید:

 فیلیپین که در شرقی‌ترین لبه آسیا قرار گرفته یکی از دیدنی‌ترین کشورهایی است که نباید فرصت دیدن آن را از خودتان دریغ کنید! سفر به فیلیپین یعنی سفر به دنیای جزیره‌ها. دنیایی با هفت‌هزار جزیره کوچک و بزرگ که با هیچ کشوری مرز زمینی ندارد!

 فیلیپین در شرقی‌ترین لبه آسیا قرار گرفته و یکی از دیدنی‌ترین کشورهای جهان است

 
هنگام سفر به فیلیپین به جای سفر به شهرهای بزرگ و توریستی مثل داوائو سیتی و. . . یک راست بزنید به دل جزیره‌هایی چون پوئرتوگارلا، بوراکای، باتان، ال نیدو، اپو و. . . که تصویری متفاوت از طبیعت را مقابل چشمانتان ترسیم می‌کنند.

اینجا فهرستی از دیدنی‌های فیلیپین است:

در ادامه مطلب با  جوانی ها همراه باشید .

مقصد اول مانیل
مانیل یا به زبان خود فیلیپینی‌ها مترومانیالا پایتخت فیلیپین و در حقیقت مجموعه ای است از شهرهای به هم پیوسته. در سفر به مانیل بهتر است حواستان به جیب‌تان باشد چرا که مراکز خرید متنوع و مگامال های متنوع این شهر ساعت‌ها و حتی روزها می‌توانند شما را به خودشان مشغول کنند! پیشنهاد می کنیم در دیدار از این شهر در میان مال‌گردی‌های‌تان سری هم به مال اف‌ایشیا که از بزرگ ترین مراکز خرید مانیل است بزنید.

نقاط گردشگری فیلیپین

نقاط گردشگری فیلیپین

مانیل، پایتخت فیلیپین و در حقیقت مجموعه ای است از شهرهای به هم پیوسته است
جزیره مالاپاسکوا
ساحل شنی سفید، آب‌های بسیار شفاف با درخت‌های نارگیل و باغ‌های مرجانی رنگارنگی که دورتادور آن را پوشانده‌اند تصویری رویایی است که با ورود به جزیره مالاپاسکوا فیلیپین با آن روبه‌رو می‌شوید. تنها جزیره‌ای در دنیا که در آن، هر روز می‌توانید شاهد سفره‌ماهی، کوسه سرچکشی و دم‌دراز باشید!

رودخانه زیرزمینی پورتوپرنسس
رودخانه زیرزمینی پورتو پرنسس رودخانه ای طبیعی است که با سفر به داخل آن با کمک قایق‌های پارویی می‌توانید تصویری متفاوت از تونل‌های سنگی را همراه با پرواز خفاش‌ها درست مقابل چشم‌های تان ببینید! این رودخانه یکی از عجایب طبیعی و طولانی‌ترین رودخانه زیرزمینی قابل قایق‌رانی در جهان است.

شالیزارهای پلکانی بانائو
حدود 2هزار سال پیش اهالی قبیله ایفوگائو برای کاشت شالی‌های برنج در دامنه‌ کوه، شالیزارهایی شبیه به پلکان‌هایی بسیار بزرگ کندند؛ این شالیزارها که تا دل آسمان کشیده شده‌اند منظره ای طبیعی را ترسیم کردند که امروز از آن به عنوان یکی از شگفت انگیزترین پروژه‌های کشاورزی جهان یاد می‌شود. 

نقاط گردشگری فیلیپین

نقاط گردشگری فیلیپین

شالیزارهای پلکانی بانائو یکی از شگفت انگیزترین پروژه‌های کشاورزی جهان می باشد

دونسول
کافی است خودتان را روی یک قایق تصور کنید که در امتداد رودخانه دونسول از میان جنگل‌های حرا و خرما در حال حرکت است؛ آن هم در حالی که میلیون‌ها کرم شب‌تاب به فضا روشنایی خیره کننده ای داده‌اند. . . این رویایی است که با سفر به سواحل بکر روستای ماهیگیری دونسول به حقیقت بدل می‌شود. البته باید به این تصویر، آبشارهای خیره کننده، غارهای ناشناخته و تماشای کوسه‌نهنگ در فاصله چند قدمی‌تان را هم اضافه کنید!

تپه‌های شکلاتی
هزار و ششصد و شصت تپه‌ مخروطی شکل همسان و البته بلند با سطحی پوشیده شده از درختان و گیاهانی که در فصل‌های کم‌باران به رنگ قهوه‌ ای یک دست در می‌آیند باعث شده تا طرفداران طبیعت، جزیره بهل در مرکز فیلیپین را به نام تپه‌های شکلاتی بشناسند. نمایی متفاوت از طبیعت که فقط در سفر به فیلیپین می‌توانید تجربه‌اش کنید و بس! 

نقاط گردشگری فیلیپین

نقاط گردشگری فیلیپین

جزیره بهل در مرکز فیلیپین را به نام تپه‌های شکلاتی می شناسند

  ویگان

سفر به ویگان یعنی سفر به دل تاریخ و دیدار با معماری سبک باروک! ویگان از معدود شهرهای فیلیپین و حتی جهان است که هنوز چهره تاریخی‌اش را حفظ کرده… وجود خیابان‌های سنگفرش، کلیساهای سبک باروک، عمارت‌های اسپانیایی و. . . در این شهر باعث شده تا ویگان در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شود.   

نقاط گردشگری فیلیپین

نقاط گردشگری فیلیپین

ویگان از معدود شهرهای فیلیپین و حتی جهان است که هنوز چهره تاریخی‌اش را حفظ کرده

نوشته نقاط گردشگری و تفریحی فیلیپین اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


سه شنبه 94 آبان 26 , ساعت 5:4 صبح

روزنامه‌های امروز
روزنامه‌های ورزشی امروز
روزنامه‌های اقتصادی امروز
مهمترین عناوین خبری #روزنامه‌ های امروز سه شنبه 26 آبان 1394: ایران ورزشی: کی‌روش تنها نامزد جانشینی من بود ایران ورزشی: کی‌روش تنها نامزد جانشینی من بود وطن امروز: دغدغه‌های مردم کجای برنامه‌های دولت است؟ شهروند: باید قبل از حاکم بودن دیپلماسی رسمی دیپلماسی صلح فعال باشد ؛ تفاهم: دو شرط لازم برای تجمیع بیمه ها ایران: موافقت رهبرمعظم انقلاب با عفو سربازان غایب ایران: موافقت رهبرمعظم انقلاب با عفو سربازان غایب قانون: خواهر مر ی همیشه متهم بو د‌‌‌‌‌ه است!؛ مردم سالاری: علی شمخانی:عربستان دست از شرارت علیه ایران بردارد؛ آرمان امروز: font color=White راهکارخروج از رکود /font؛

پیشخوان روزنامه‌های ایران، امروز
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 








.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

برای ورود کلیک کنید