صفحات پاپ آپ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 آبان 30 , ساعت 7:22 صبح

از آنجایی که کودکان زودتر از بزرگترها از یک نواختی خسته می شوند،تلاش کنید با برنامه ریزی مناسب، تنوع کافی را در ماشین برای آنها فراهم کنید.در ادامه چند راه کار برای جلوگیری از بی حوصلگی و خستگی کودکان در سفر پیشنهاد می شود:

به کودکان پیشنهاد بازی هایی را بدهید که داخل ماشین امکان انجام آن وجود دارد

فرض کنید در یک سفر جاده ای با خانواده تان هستید و بعد از مدتی تنها چیزی که میشنوید صدای بچه ها از صندلی عقب است که میگویند: کی میرسیم؟ من خسته شدم!

 *  می توانید قبل از حرکت با تهیه اسباب بازی های مناسب این تنوع را خلق کنید؛اسباب بازی هایی مانند پازل،ماشینهای کوچک،عروسک،کتاب، مجله، دفتر نقاشی و  دیگر وسایلی که حجم کمی دارند ولی به هنگام طولانی شدن مسافرت، روحیه تازه ای به کودکان می دهند.

در ادامه مطلب با  جوانی ها همراه باشید .


* به بچه ها اجازه دهید مقصدهایی که دوست دارند را روی نقشه پیدا کنند و نشانتان دهند. این کار علاقه شان رادر طول سفر حفظ میکند.

*  اجازه دهید هرکدام از بچه ها یک خوراکی ویژه که در روزهای عادی اجازه ی خوردنش را ندارند از سوپرمارکت انتخاب کنند. به آنها بگویید که اگر در طول سفر خوب رفتار کنند این خوراکی نصیبشان می شود. 

* در صورت امکان هر چند ساعت یک بار توقف کنید تا هم خستگی خودتان زدوده شود و هم کودکان هوای تازه ای را دریافت کنند.

*   از بچه ها بخواهید اطلاعاتی راجع به جاهایی که قرار است بازدید کنید و چیزهایی که انجام بدهید جمع کنند. لیستی درست کنند و در طول سفر کارهای انجام شده را در لیست تیک بزنند.

*  به کودکان پیشنهاد بازی هایی را بدهید که داخل ماشین امکان انجام آن وجود دارد. در ماشین، مسابقه راه بیاندازید؛ مسابقاتی مثل شمردن نام شهرها با حروف مشخص مثلا از کودک خود بخواهید که با حرف آخر هر شهری، نام شهر دیگری را بگوید. در سنین بالاتر می توانید مشاعره راه بیاندازید. همچنین می توانید از آنها بخواهید که با کلمات پیشنهادی شما قصه بسازند یا شعر کودکانه ناقصی را کامل کنند.

جلوگیری از بی حوصلگی کودکان در سفر

جلوگیری از بی حوصلگی کودکان در سفر

در طول مسیر از سی دی یا کاست های اشعار کودکانه و قصه،استفاده کنید

 
*  به بچه ها یک دوربین دیجیتال کوچک یا اگر ممکن نیست یک دوربین دست دوم بدهید. آنها میتوانند از جاهایی که بازدید میکنید عکس بگیرند و با این کار سرگرم شوند.

* اگر فرزندان شما در سنین مدرسه هستند، با دادن اطلاعات درباره شماره ماشینها و شهرهای مربوطه، هم اطلاعات آنها را در این زمینه افزایش دهید و هم برای مدتی آنها را سرگرم کنید.

*  زمانی که کودکان سروصدا راه می اندازند، برای آنها توضیح دهید که ممکن است باعث کاهش تمرکز راننده شود و این مساله برای همه خطرناک است.

* در طول مسیر از سی دی یا کاست های اشعار کودکانه و قصه،استفاده کنید.

*  خوراکی های مناسب همراه داشته باشید و در فاصله زمانی مناسب با در اختیار گذاشتن آنها، ذائقه و روحیه کودکان را تنظیم کند.

* در صورت امکان هر چند ساعت یک بار توقف کنید تا هم خستگی خودتان زدوده شود و هم کودکان هوای تازه ای را دریافت کنند.

* با این کارها هم خودتان در طول سفر خسته و بی حوصله نمی شوید و هم کودکانتان از سفر لذت میبرند.

نوشته چگونه از بی حوصلگی کودکان در سفر جلوگیری کنیم ؟ اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


شنبه 94 آبان 30 , ساعت 6:53 صبح

راه های زیادی وجود داردکه با عمل کردن به آنها می توانید عمر باتری آیفون خود را تاحدود زیادی افزایش دهید. برخی اعمال به طور قطع باتری بیشتری مصرف می کنند و برخی تنظیمات خاص نیز در پس پرده از عمر روزانه باتری آیفون شما می کاهند.

هوشمند آیفون به ویژه در نسل 6 به بعد یکی از ابزارهایی است به شدت باتری را تحت فشار قرار میدهد و انرژی آن را مصرف میکند. در حالی که راه هایی همچون استفاده از Power Bank برای حل معضل کمبود ذخیره باتری وجود دارد، اما این راهکار میتواند ظرفیت باتری آیفون شما را تا حداکثر ممکن افزایش دهد.

زمانی که باتری آیفون شما و ذخیره انرژی آن به حداقل میرسد، روش هایی برای تامین انرژی برای دقایق و ساعت های بیشتر وجود دارد. به شکل کلی در حالت عادی باتری آیفون توان پاسخ گویی برای انجام امور سنگین روزمره تا بیش از 12 ساعت را دارا است. اما با به کار گیری این روش ها میتواند توان باتری آیفون را تا بیش از 20 ساعت افزایش دهد.

در ادامه مطلب با  جوانی ها همراه باشید .

برای این منظور سه راهکار اساسی وجود دارد که البته راهکارهای چندان پیچیده ای نیز نیست و شاید پیش از این نیز با آنها آشنا شده باشید. روش هایی از جمله بردن گوشی به حالت Air Plane، حالت Do Not Disturb و همچنین حالت Low Power.

راههای رفع حل معضل کمبود ذخیره باتری آیفون

برای فعالی کردن حالت Air Plane کافی است Command Center آیفون را با کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا نمایش دهید و آیکون مربوطه را که شمایل یک هواپیما دارد انتخاب کنید. در این حالت تمامی ابزارهای ارتباطی گوشی هوشمند شما از جمله WiF، سیم کارت و بلوتوث غیر فعال میشود و در نتیجه شما امکان برقراری هیچ گونه ارتباطی را نخواهید داشت. این حالت در زمانی که برای انجام کاری ضروری از هوشمند خود استفاده میکنید اما نیاز به برقراری تماس ندارید، مفید است:

افزایش باتری آیفون

افزایش باتری آیفون

فعال کردن حالت Air Plane در آیفون

حالت Do Not Disturb نیز دقیقا از مسیر Command Center قابل دسترسی است. آیکون این قابلیت شبیه به شمایل هلال ماه است و کار اصلی این گزینه ساکت کردن تمامی تماس ها، اعلان ها و پیام هایی است که شما در هنگام قفل بودن گوشی خود دریافت میکنید. هرچند در ابتدا و به نظر این گزینه تاثیری بر استفاده از انرژی باتری ندارد، اما واقعیت این است که این گزینه با غیرفعال کردن صدای اعلان ها و پیام ها تا حدی قابل توجه میتواند در ذخیره انرژی باتری سودمند باشد:

افزایش باتری آیفون

افزایش باتری آیفون

اما گزینه سوم یعنی Low Power Mode گزینه ای است که مستقیما مربوط به ذخیره انرژی باتری هوشمند شما میشود. این گزینه در iOS 9 و بعد از آن قابل دسترسی است و از مسیر Settings> Battery قابل فعال سازی میباشد. با فعال کردن این گزینه آیکون باتری در بالای صفحه گوشی به زرد رنگ میشود و در عین حال بسیاری از برنامه های پشت صحنه همچون Siri غیر فعال میشوند. همچنین ارتباطات WiFi به شکل محدود و مدیریت شده ممکن میشود و برخی جلوه های بصری در آیفون نیز غیر فعال میشوند. این امر منجر به آن میشود که انرژی باتری آیفون شما تا حد بسیار زیادی ذخیره شود و مدت زمان استفاده از آیفون نسبت به حالت عادی افزایش یابد.

افزایش باتری آیفون

افزایش باتری آیفون

حداکثر کردن توان باتری آیفون

همانگونه که ذکر شد این موارد به هیچ وجه موارد پیچیده ای نیستند و البته در کنار آنها برخی به استفاده از گزینه هایی نظیر Grayscale نیز اشاره کرده اند. اما همین موارد پیش پا افتاده میتواند تا حد زیادی نتیجه مطلوب و مورد نظر شما را بدست دهد.

نوشته توان باتری آیفون را با این روش ها بیشتر کنید. اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


شنبه 94 آبان 30 , ساعت 5:2 صبح

روزنامه‌های امروز
روزنامه‌های ورزشی امروز
روزنامه‌های اقتصادی امروز
مهمترین عناوین خبری #روزنامه‌ های امروز شنبه 30 آبان 1394: سیاست روز: قابل توجه خوش خیال‌ها!؛ وطن امروز: جدول‌هایی که حل نمی‌شود شهروند: تحول در صنعت هوایی ایران؛ مردم سالاری: وزیر بهداشت:ارتقای دانش و ابزارهای تشخیصی از دلایل افزایش آمار سرطان است؛ ایران ورزشی: دست بسته در صدر ایران ورزشی: دست بسته در صدر ایران: استقبال چشمگیر از روز کتابگردی ایران: استقبال چشمگیر از روز کتابگردی تفاهم: بسته خروج از رکود بازار مسکن را رونق می دهد؟ قانون: داعش بازیدر ورامین!؛ آرمان امروز: font color=White «آری» قاطع به حضور سیدحسن /font؛

پیشخوان روزنامه‌های ایران، امروز
پنج شنبه 94 آبان 28 , ساعت 5:1 صبح

روزنامه‌های امروز
روزنامه‌های ورزشی امروز
روزنامه‌های اقتصادی امروز
مهمترین عناوین خبری #روزنامه‌ های امروز پنجشنبه 28 آبان 1394: وطن امروز: مراکز علمی ایران، زیر ذره‌بین نفوذ غرب ایران ورزشی: محرومیت امید ابراهیمی بخشیده می‌شود؟ ایران ورزشی: محرومیت امید ابراهیمی بخشیده می‌شود؟ شهروند: «نرخ عمده‌ »؛ بازی تازه دلال‌ها با دلار؛ سیاست روز: تغییر استانداران در آستانه انتخابات؛ ایران: بازگشت شبح ترس به پاریس ایران: بازگشت شبح ترس به پاریس مردم سالاری: جهانگیری در تماس تلفنی با «حیدر العبادی»:اندیشه تکفیری جایی در عراق و دنیای اسلام ندارد؛ قانون: داعش در تعقیب رهبر ان اروپا ؛ آرمان امروز: font color=White دولت در پی پیروزی جناح خاصی نیست /font؛

پیشخوان روزنامه‌های ایران، امروز
چهارشنبه 94 آبان 27 , ساعت 11:3 صبح

در گراتن سیب زمینی با ماهی، ماهی ها را در آخر روی گراتن ها چیده و درون فر قرار بدهید

آماده سازی و پخت : 50 دقیقه

مواد لازم جهت تهیه گراتن سیب زمینی با ماهی :

 سیب زمینی برش حلقه ای نازک 150 گرم
فیله ماهی سوخاری شده 350 گرم
 آب جوش  1 فنجان
 شیر  1/2 فنجان
پنیر پیتزا 2 فنجان
کره 2 قاشق غذاخوری
هویج برش چوب کبریتی 1 فنجان
سس گوجه فرنگی 1 قاشق چایخوری
نمک 1 قاشق مرباخوری
فلفل سیاه 1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیه گراتن سیب زمینی با ماهی :
فر را با درجه 250 گرم کنید.
ظرف پیرکس را با کره چرب کنید.

شیر، آب جوش، پنیر پیتزا، سس گوجه فرنگی، نمک و فلفل سیاه را در کاسه ای مخلوط کنید.

مقداری از ورقه های سیب زمینی را کف پیرکس چیده و مقداری هویج را روی آن پاشیده و مقداری از سس را روی آن بریزید، چند لایه را تکرار کنید تا سیب زمینی ها تمام شود.

در آخر ماهی هایی که آرد سوخاری خورده اند را روی آن چیده و درون فر به مدت 35 دقیقه بگذارید.

نوشته روش درست کردن گراتن سیب زمینی با ماهی اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 








.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

برای ورود کلیک کنید