صفحات پاپ آپ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که حکمتی را نشر داد، با آن یاد می شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 4:40 عصر

تشکر سلمان خان بازیگر بالیوودی از حمایت های مردم هند

پیام سلمان‌خان به مردم هند

تشکر سلمان خان بازیگر بالیوودی از حمایت های مردم هند +عکس

سلمان خان هنرپیشه محبوب سینمای هند با انتشار ویدیویی از مردم هند بخاطر حمایت هایشان از بنیاد خیریه وی تشکر کرد.

 

پیام سلمان خان به مردم هند

بنیاد خیریه سلمان خان با عنوان انسان بودن به یکی از برندهای برتر هند تبدیل شده و سلمان خان به همین مناسبت در پیامی از هموطنانش تشکر کرد.

به نقل از اسوشیتدپرس، سلمان خان دیروز شنبه و به مناسبت روز «خرده فروشان» که 12 دسامبر برگزار می شود، از طرفدارانش تشکر کرد که از «ان جی او» غیرانتفاعی او با عنوان «انسان بودن» را به محبوب ترین برند سراسر کشور هند بدل کرده اند.

سلمان خان که اکنون به دلیل حضور سر صحنه فیلمبرداری فیلم «سلطان» حسابی سرش شلوغ است، روز شنبه در فیس بوک یک ویدئوی 27 ثانیه ای را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و از همه آنها تشکر کرد

وی گفت: سلام، اسمم سلمان خان است و به مناسب روز خرده فروشان، می خواهم از همه شمایی که برای ما کار می کنید و برای همه تلاشی که می کنید تشکر کنم.

سلمان خان  ، هنرپیشه معروف هندی ، بنیاد خیریه سلمان خان

عکس سلمان خان 

وی افزود: می خواهم یادآوری کنم که شما برای ساختن «انسان بودن» هم مسئول هستید و آن را به محبوب ترین برند در سراسر هند بدل کرده اید و من واقعا از این تقدیر می کنم. عاشق شماها هستم.

بنیاد «انسان بودن» در سال 2007 تاسیس شد و سلمان خان خواست به این ترتیب حمایت خود را از مردم محروم و فقیر هند نشان دهد. این بنیاد با حمایت گروه های مختلف موفق شد تا امکانات ویژه ای برای آموزش و سلامت مردم محروم فراهم کند.

در سال 2012 سلمان خان لباس «انسان بودن» را هم با همکاری صنایع ماندانا ایجاد کرد تا این بنیاد و فعالیت هایش را توسعه دهد. از آن زمان این عنوان هم مربوط به بنیاد خیریه سلمان خان است و هم برند پوشاکی که او عرضه می کند.

در عین حال سلیم خان پدر سلمان خان نیز از طرفداران پسرش تشکر کرد و گفت او بیش از 25-20 کرور روپیه (به معنی 25-20 میلیون روپیه و حدود 3-2 میلیون دلار) برای دفاع از خود هزینه کرده و نباید بگویید او راحت از این پرونده بیرون آمد چون او چند روز هم در زندان ماند.

پرونده سلمان خان روز پنج شنبه پس از چندین سال به نفع او بسته شد و او از رندانی شدن به دلیل زیر گرفتن یک کارتن خواب و کشتن او، تبرئه شد.

 

منبع: نمناک


دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 4:36 عصر

علی اوجی در کنار خواهرش! + عکس

علی اوجی با ظاهری متفاوت در کنار خواهرش! + عکس

علی اوجی با ظاهری متفاوت در کنار خواهرش

عکس خواهر علی اوجی

علی اوجی در کنار خواهرش

 

علی اوجی بازیگر سریال در حاشیه با انتشار عکسی در اینستاگرام تولد خواهرش را تبریک گفت.

 

علی اوجی و خواهرش

علی اوجی به مناسبت تولد خواهرش با انتشار عکس زیر نوشت:

مهربانترین خواهر دنیا تولدت مبارک خیلی کم هستن آدم هایی که در تمام روزهای زندگی خوشی و غم ، موفقیت و شکست مواظبت باشن در تمام این سال ها شاهد زحمت کشیدنت بودم و افتخار می کنم به شما تولدت مبارک

علی اوجی و خواهرش ، عکس علی اوجی و خواهرش ، علی اوجی و مادرش

 عکس علی اوجی و خواهرش

علی اوجی بازیگر، تهیه کننده موسیقی و استندآپ کمدین اهل ایران است. وی که پیش از این به عنوان یک تهیه کننده موسیقی مطرح شناخته می شد با بازی درمجموعه تلویزیونی پژمان وارد عرصه بازیگری شد.

علی اوجی و مادرش ، اینستاگرام علی اوجی

عکس علی اوجی و مادرش



دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 12:39 عصر
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در مسابقات ووشوی قهرمانی استان که در رده های سنی نوجوان و جوانان به میزبانی شاهین شهر برگزار شد تیم اعزامی نجف آباد با 5 نشان طلای بخش ساندا و چهار طلا و نقره بخش تالو، در مجموع عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. سید ...
دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 10:17 صبح

در این ترفند شما را با روش‌های مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها و حذف اپلیکیشن‌های دلخواه توسط تلفن همراه مجهز به سیستم‌عامل اندروید و ساعت هوشمندتان آشنا می‌کنیم:

مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها در سیستم‌عامل اندروید و ساعت هوشمند

محبوبیت گجت‌های پوشیدنی روز به روز بیشتر می‌شود و در این میان ساعت‌های هوشمند از جذابیت بیشتری نسبت به دیگر گجت‌ها برخوردار هستند. ساعت هوشمند گیر اس 2 (Gear S2) یکی از این گجت‌های محبوب است که ضمن داشتن امکانات فراوان، برخی محدودیت‌ها را نیز برای کاربران به همراه دارد. یکی از این محدودیت‌ها صفحه‌نمایش کوچک این ساعت است که دسترسی به اپلیکیشن‌های موجود در آن را در مواردی دشوار می‌کند.

چنانچه شما نیز یکی از این ساعت‌ها را در اختیار داشته باشید حتما می‌دانید فهرست اپلیکیشن‌ها در این ساعت با توجه به تاریخ نصب مرتب می‌شود و در این حالت چنانچه بخواهید به اپلیکیشنی دسترسی داشته باشید که مدت‌ها پیش آن را روی دستگاه نصب کرده‌اید، ‌باید صفحات مختلفی از فهرست اپلیکیشن‌ها را طی کنید تا به برنامه موردنظر دسترسی یابید. گاهی نیز ممکن است قصد داشته باشید اپلیکیشنی را از روی دستگاه حذف کنید تا دسترسی به گزینه‌های ضروری با سهولت و سرعت بیشتری امکان‌پذیر باشد.

در ادامه مطلب با جوانی ها همراه باشید .

روش اول: استفاده از اپلیکیشن واسط
1 ـ مطمئن شوید تلفن همراه و ساعت هوشمند شما با یکدیگر جفت (Pair) شده‌اند.

2 ـ اپلیکیشن Samsung Gear را از فهرست اپلیکیشن‌های دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. (در صورتی‌که این اپلیکیشن را دانلود نکرده‌اید از لینک http://jjo.ir/UrVHTG نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنید.)

3 ـ گزینه‌ Apps layout را فشار دهید.

4 ـ در بالای صفحه مجموعه‌ای از دایره‌ها که هر کدام فهرستی از اپلیکیشن‌های ساعت هوشمندتان را در خود جای داده‌اند قابل مشاهده است و اولین دایره از سمت چپ نشان‌دهنده اولین صفحه از فهرست برنامه‌های شماست. در زیر این دایره‌ها نیز آیکون و نام برنامه‌ها قابل مشاهده است که شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن هر کدام ترتیب نمایش آنها را تغییر دهید. به محض تغییر در ترتیب نمایش، دایره‌ دربردارنده‌ آیکون موردنظر نیز تغییر کرده و به این ترتیب می‌توانید اولین دایره که اولین صفحه را به‌نمایش درآورده است، با فهرست برنامه‌های دلخواه خود کامل کنید.

نکته: ذخیره تغییرات اعمال شده به‌طور خودکار صورت می‌گیرد و با بازگشت به صفحه قبل می‌توانید از این بخش خارج شوید.

5 ـ چنانچه در مرحله‌ 4 روی گزینه‌ Uninstall در بالا سمت راست صفحه فشار دهید، صفحه‌ حذف برنامه‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. برای حذف هر یک از برنامه‌های موجود در این صفحه کافی است روی آیکون تفریق در مقابل آن فشار داده و در پنجره‌ تایید عملیات حذف گزینه‌ OK را فشار دهید.

روش دوم: استفاده از ساعت هوشمند
1 ـ کلید Home را فشار دهید تا صفحه اپلیکیشن‌ها نمایش داده شود.

2 ـ مرکز صفحه را فشار داده و چند لحظه به همان حالت نگه دارید تا حالت ویرایش (Edit mode) فعال شود.

3 ـ برای تغییر ترتیب نمایش اپلیکیشن‌ها از عملیات کشیدن و رها کردن کمک بگیرید و برای حذف هریک از اپلیکیشن‌های قابل حذف، روی آیکون تفریق که کنار آنها به‌نمایش درآمده است فشار دهید.

نوشته با روش های مرتب‌سازی و حذف اپلیکیشن‌ها آشنا شوید اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 8:53 صبح

با این نوشیدنی خوشمزه شب یلدا را به یاد ماندنی تر کنید .

مواد لازم برای اسموتی وانیلی انار : برای 2 نفر

 وانیل  1/4 قاشق چایخوری
 یخ خرد شده  1/2 فنجان
عسل 2 قاشق غذاخوری
 ماست کم چرب 170 گرم
آب انار 1 فنجان

طرز تهیه اسموتی وانیلی انار :
اول از همه باید آب انار، وانیل، عسل و ماست را در مخلوط کن بریزیم و با هم مخلوط کنیم تا ترکیب نرمی بدست بیاید. حالا یخ را هم به این مخلوط اضافه می کنیم و دوباره مخلوط می کنیم تا یخ با مواد خوب مخلوط شود. بلافاصله آن را سرو می کنیم.
اگر دوست داشتید می توانید قبل از سرو با دونه های انار هم آن را تزئین کنید.

نوشته روش درست کردن اسموتی وانیلی انار نوشیدنی شب یلدا اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


<   <<   56   57   58   59   60   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 








.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

برای ورود کلیک کنید