صفحات پاپ آپ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر بدعت گذاری را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 8:14 صبح

 آلوئه ورا حاوی آنزیمهایی است که عامل محرکی برای تولید و رشد موهای جدید هستند، مکانیسم عملکرد آن بگونه ای است که سرعت جریان گردش خون را افزایش داده بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکولهای مو می‌گردد. در واقع آلوئه ورا  بعنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها شناخته شده است.

ژل آلوئه ورا دارای خواص ضدباکتری و ضد ویروسی است که پوست تحریک شده را التیام می‌بخشد

آلوئه ورا فقط یک درمان اورژانسی برای بریدگی‌ها و کبودی‌های گاه به گاه نیست. این ژل ترمیم کننده‌ی ‌شگفت انگیز می‌تواند از راه‌های بسیاری برای رسیدگی به یک لیست طولانی از نگرانی‌های زیبایی، مورد استفاده قرار گیرد. شما بعد از یاد گرفتن روش‌های مختلفی که می‌توانید این گیاه را وارد روال زیبایی‌تان کنید، دیگر هرگز به آلوئه ورا مانند قبل نگاه نخواهید کرد:

در ادامه مطلب با جوانی ها همراه باشید .


آرایش را بطور مؤثر پاک می‌کند
با استفاده از آلوئه ورا، شما هرگز دوباره چشم‌هایی شبیه چشم راکون نخواهید داشت. ژل آلوئه ورا برخلاف پاک کننده‌های آرایش فروشگاهی، هیچ ماده شیمیایی ندارد که پوست را تحریک کند.در حالت ایده آل شما باید از ژل آلوئه ورای تازه استفاده کنید، نه از نوع آماده‌ی فروشگاهی. مقداری ژل آلوئه ورا را روی پنبه‌ی توپی بزنید. پنبه را روی آرایش‌تان بمالید و بگذارید ژل،چند ثانیه بماند. سپس یک دستمال تمیز بردارید و آرایش نرم شده را با آن پاک کنید.

برای اصلاحی صاف و بدون بریدگی
آیا پاهایی صاف و بدون مو می خواهید؟ از ژل آلوئه ورا به عنوان جایگزینی برای کرم اصلاح استفاده کنید. ژل آلوئه ورا دارای خواص ضدباکتری و ضد ویروسی است که پوست تحریک شده را التیام می‌بخشد. این ژل سبک و نرم است و از بریدگی و سوزش تیغ جلوگیری می‌کند. این ژل، پوست را انعطاف پذیر و هیدراته می‌کند. برای استفاده از ژل آلوئه ورا به عنوان کرم اصلاح، مقدار زیادی از آن را روی پا بمالید. از آنجا که این ژل به سرعت جذب می‌شود، باید بعد از زدن ژل، سریعا شروع به اصلاح کنید. مانند همیشه اصلاح کنید و در صورت نیاز، باز هم ژل آلوئه ورا بمالید. همچنین می‌توانید این ژل را با صابون کاستیل مورد علاقه‌تان مخلوط کنید و از این ترکیب، به عنوان یک کرم اصلاح خانگی استفاده کنید.

چشم‌های پف کرده را تسکین می‌دهد
آیا چشمان شما بعد از یک شب بیرون رفتن با دوستان‌تان، کمی پف کرده‌اند؟ نگران نباشید، ژل آلوئه‌ورا دوباره چشمان‌تان را با نشاط خواهد کرد. شما می‌توانید این ژل را زیر چشمان‌تان بمالید یا آن را در قالب‌های یخ بریزید، فریز کنید و سپس استفاده کنید. ژل آلوئه ورا، عروق خونی را منقبض خواهد کرد، در نتیجه پف کردگی را از بین می‌برد و پوست را سفت می‌کند.

به عنوان پاک کننده‌ی صورت
ژل آلوئه‌ورا، یک پاک کننده‌ی صورت ایده آل در مواقع ضروی است. ژل آلوئه ورای تازه را با یک قاشق چایخوری شیر بادام و عصاره لیمو مخلوط کنید. حالا این مخلوط را روی صورت‌تان بمالید و یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. سپس این مخلوط را بشویید تا پوست درخشان و نرم‌تان،آشکار گردد. آلوئه ورا به لطف خواص ضدباکتری و ضدمیکروبی اش با لکه های پوستی مقابله می‌کند.در عین حال شیر بادام، پوست را هیدراته کرده و عصاره‌ی لیمو، سلول‌های مرده‌ی پوست را از سطح پوست جدا می‌کند.

فواید الوئه ورا بر پوست

فواید الوئه ورا بر پوست

ژل آلوئه‌ورا، سبک و سریع الجذب است و پوست را عمیقا هیدراته می‌کند

بوی بد دهان را از بین ببرید
اجازه ندهید که بوی بد دهان، شما را افسرده کند. حدود یک چهارم فنجان ژل آلوئه ورای خالص را در آب یا آب سیب حل کنید. این ترکیب را روزی یک بار بنوشید تا نفس‌تان تازه شود. آلوئه‌ورا حاوی بتاسیتسترول است.ا ین ترکیب ضدالتهابی با بوی بد دهان مقابله کرده و در عین حال به هضم بهتر کمک می‌کند. در بعضی موارد، بوی بد دهان توسط باکتری روده ایجاد می‌شود. ژل آلوئه ورا، تعادل باکتری‌های روده را باز می‌گرداند و نفس شما را تازه می‌کند.

ابروها را مرتب و مشخص نگه دارید
آیا از سر و کله زدن با ابروهای نامرتب و سرکش که سرجایشان نمی‌مانند، خسته شده‌اید؟ یک ترکه ریمل تمیز و قابل استفاده بردارید و آن را در ژل آلوئه ورا فرو ببرید. بعد از شکل دادن به ابروها، با ترکه ریمل روی آن‌ها ژل آلوئه ورا بزنید و بگذارید خشک شوند. ابروها در تمام روز، سرجایشان خواهند ماند تا زمانی که ژل را پاک کنید.

به پوست رطوبت رسانی کنید
ژل آلوئه‌ورا، سبک و سریع الجذب است و پوست را عمیقا هیدراته می‌کند. فقط کافی است مقدار زیادی از ژل آلوئه‌ورای تازه را روی نقاط خشک پوست بمالید. سپس، محل مورد نظر را کمی ماساژ دهید تا ژل کاملا جذب شود.

از آلوئه ورا می‌توان در شامپو ها و نرم کننده های موی سر استفاده کرد و تجربه نشان داده که استفاده از اینگونه محصولات سبب تسریع جریان خون و در نتیجه کاهش استرس و هیجانات روحی می‌گردد. آلوئه ورا دارای بویی مطبوع و آرامش بخش است و ژل این گیاه در بسیاری از صابونها، شامپو ها، نرم کننده های مو و انواع محصولات آرایشی – بهداشتی کاربرد دارد.

نوشته مزایای آلوئه ورا بر زیبایی پوست اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 7:53 صبح

معمولا زوج ها می خواهند بدانند که آیا فعالیت جنسی به جنین صدمه می رساند یا خیر. آمیزش جنسی و انزال، هیچ یک در بارداری عادی خطری برای مادر وجنین نخواهد داشت. جنین در محفظه عضلانی رحم و درون یک کیسه محافظ به نام کیسه آمنیوتیک قرار دارد. این کیسه حاوی مایعی به نام مایع آمنیوتیک است که جنین را در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند.به علاوه یک پوشش مخاطی ضخیم دهانه رحم را می پوشاند که مانع از انتقال عفونت نیز می شود.

 زوجین برای آشنایی با تغییرات در الگوی جنسی در دوران فرزندآوری باید آموزش ببینند

روند و شکل روابط زناشویی در دوران بارداری تغییر می کند اما زوج ها می توانند با آموزش گرفتن این دوران را به صورت دلپذیر و منحصر به فردی تجربه کنند. دکتر  مرقاتی راجع به این که گاهی مشکلات به وجود آمده در دوران بارداری و یا بعد از تولد فرزند زوجین را از هم دور می کند و باعث ایجاد سردی در فضای زن و شوهر می شود و حتی ممکن است مرد از خانواده خود دور شود گفت: اگرچه وقایع طبیعی مانند حاملگی، زایمان و شیردهی به علت تحولات جسمی، هورمنی و غیره رفتارهای جنسی یک زن و به تبع آن همسرش تحت تآثیر قرار می گیرد؛ اما این پدیده های بیولوژیکی و فیزیولوژیک توجیهی برای دوری زن و شوهر از هم نمی تواند باشد.

 تغییر در رفتارهای جنسی نباید عاملی برای اختلال در رابطه بین زن و شوهر باشد؛ برعکس این تغییرات باعث نزدیک شدن دو نفر بهمدیگر است. برخلاف باور نادرستی که در بین مردم هست، تحقیقات نشان داده اند که تعاملات جنسی در این دوران (بارداری، شیردهی…) تجارب جدیدی برای زوج را پیش می آورد که شاید به نوع خود ویژه و خاص باشد. مشخصا هورمونهایی که در دوران بارداری، پست پارتوم و شیردهی در بدن زن افزایش می یابد بر پاسخ دهی جنسی بویژه میل و اشتهای چنسی تآثیر دارد؛ اما باید تآکید کنم که نزدیک شدن زوج به همدیگر و تقویت صمیمیت بین آنها اثر مهاری بر عملکرد هورمون های مذکور دارد.

در ادامه مطلب با جوانی ها همراه باشید .

اثر معکوس هورمونها بر میل و فعالیت جنسی در مقابل اثر مثبت چشمگیر تعاملات خوب و خوشایند جنسی بین زن و شوهر در این دوران بسیار ناچیز است.

وی افزود: زوجین برای آشنایی با تغییرات در الگوی جنسی در دوران فرزندآوری باید آموزش ببینند، و مهارتهایی را کسب کنند که چگونه با این شرایط مواجه شوند. برخی بر این باور نادرستند که دوران بارداری، هفته های بعد زایمان و حتی در شیردهی زن غیر فعال می شود و هر گونه رابطه جنسی بین زن و شوهر محدود و بعضا قطع می شود و درصدد تقویت این باور غلط هستند که در طول این مدت مرد چگونه باید به نیازهای جنسی خود پاسخ دهد؟! البته چنین باورهای غلط ریشه در این طرز تفکر دارد که اولا: “زن ابزار جنسی است که مردان از آنها برای رفع نیاز جنسی تناسلی استفاده میکنند”!

دوما: “مردان به نیاز جنسی -که به خودی خود فعال است- بهر شکلی باید پاسخ دهند واگراین اتفاق نیافتد آنها به بیماری های مختلف گرفتار خواهند شد؛ لذا باید همواره به فکر برطرف کردن این نیاز  باشند”! فراموش نکنیم که رفتارهای جنسی انسان سالم از جمله رفتارهای اجتماعی اوست. این انسان در شرایط مناسب، سالم، مطلوب و مقبول تمایل به روابط جنسی پیدا می کند و کاملا بر خواستگاه جنسی خود آگاه و قدرت مدیریت آن را دارد و این به هر دو مرد و زن اطلاق دارد.

وی با تاکید بر اینکه ناآگاهی یک زوج در برخورد با روابط زناشویی دوران بارداری توجیه کننده ازدواج موقت و یا خیانت به طرف مقابل نیست افزود: مرد و زنی که در شرایط مختلف به همسر خود خیانت می کند بعد از ارزیابی های دقیق مشخص می شود فرد سالمی نیست و در هر شرایط دیگری هم احتمالا مرتکب خطا و خلاف در روابط زناشویی می شود.

در بین برخی از مردان شاهدیم که به هر بهانه ایی دنبال خلاف جنسی هستند و متاسفانه در جامعه ما حاملگی، شیردهی، یائسگی، بیماریهای زنان، سرطان ها و غیره همه بهانه ایی شده است که آن تعداد مردانی که به همسرانشان خیانت می کنند رفتار غیر اجتماعی خود را توجیه کنند.

 زن و شوهر نمی توانند به این بهانه ها به هم خیانت کنند و اگر این اتفاق رخ دهد به احتمال قوی، این ها از ابتدا از هم دور بوده اند، و جدایی عاطفی و احیانا خطای زناشویی نمی بایست دور از ذهن باشد. 

بارداری و زناشویی

بارداری و زناشویی

 تغییر در رفتارهای جنسی نباید عاملی برای اختلال در رابطه بین زن و شوهر باشد

 
بنده کاملا این نظریه علمی را می پذیرم که “رفتار جنسی کاملا یک رفتار اجتماعی است”. ما می آموزیم چگونه به همدیگر احترام بگذاریم، رجحان جنسی همدیگر را بشناسیم، و به علایق جنسی هم توجه کنیم. همان طور که همیشه تاکید می کنم مسایل جنسی تنها در حوزه عملکرد تناسلی متمرکز نیست.رفتارهای جنسی ددر یک گستره معنا پیدا میکند.این رفتار شناس جنسی افزود: یک زن حامله می تواند رفتارهای جنسی متعددی را با شوهرخود تجربه کند که بسیار هم لذت بخش و منحصربه فرد است.

احتمالا زن در دوران بارداری رفتار جنسی عینا دوران قبل از بارداری را نخواهد داشت ولی این بدین معنا نیست که ظرفیت جنسی از بین رفته است و زن قادر به برقراری هیچگونه تعامل جنسی با همسرش نیست. در هر مرحله از بارداری یعنی سه ماهه اول،دوم و سوم مهارتهای جنسی خاص هر مرحله باعث می شود که زن و شوهر از قابلیت و ظرفیت جنسی خود به خوبی استفاده کنند و ماه های لذت بخشی را در کنار همدیگر تجربه کنند. تماس های مستمر، صحبت کردن، تماس های چشمی بطور روزانه، معاشقه و نوازش، در آغوش کشیدن همسر، ماساژهای نرم و خوشایند…همه نوعی رفتار جنسی تلقی می شود که برای هر دو زن و شوهر لذت بخش هست و خود باعث ارتقاء رضایت آنها می شود.

تجربیات خوشایند آنها در این دوران تبدیل می شود به خاطرات صمیمانه و عاشقانه شیرینی که یادآوری آنها حتی در سالهای بعد از فرزند آوری میتواند اثر تحریکی مثبت بر زن و شوهر داشته باشد و عملکرد جنسی آنها را بهتر از پیش کند.وی در ادامه تصریح کرد: ما برای تغییر نگاه فرهنگی غلط موجود در جامعه که رابطه جنسی را رابطه تناسلی می دانند به طور عمومی نیازمند آموزش فراگیر مسایل جنسی هستیم اما امروز جزیره ای عمل می کنیم که مسلما اثربخش نخواهد بود.

به نظر من آموزش جنسی فراگیر نیاز امروز جامعه ماست و باید بدانیم نسخه های کلیشه ایی برای اطاق خواب مردم پیچیدن مخصوصا توسط افرادی که تخصص ندارند، نه تنها اثر مثبت ندارد بلکه مداخله غیرضروری و آسیب زننده به روابط زوجین است. به عبارتی آموزش جنسی به اقشار مختلف در مراحل گوناگون زندگی باید تخصصی و با پشتوانه و حمایت مسئولین کشوری صورت بگیرد؛ نه اینکه این حوزه حساس به دست افرادی سپرده شود که زندگی جنسی مردم را محل آزمون و خطای خود کنند!

مرقاتی خویی تاکید کرد: ما می گوییم زمان آموزش عمومی فرا رسیده است و باید این آموزش هر چه زودتر آغاز شود تا ما بتوانیم افراد را توانمند کنیم تا بتوانند مشکلات جنسی شان و عوامل تآثیر گذار را بخوبی بشناسند، برای مشاوره و غربالگری مراجعه و از خدمات تخصصی در این حوزه استفاده کنند.

نوشته دوران بارداری و مشکلات زناشویی آن اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 7:17 صبح

 

تا می‌توانید از تعداد بیشتری آپارتمان بازدید کنید، زیرا در این صورت تجربه به دست می‌آورید و راحت‌تر می‌توانید معایب و مزایای هر آپارتمانی را متوجه شوید.

قبل از اینکه خانه ای را بخرید باید تا جایی که می توانید در مورد آن اطلاعات جمع آوری کنید

خریدن خانه یک کار هیجان انگیز و در عین حال کمی ترسناک است. این کار علاوه بر اینکه به معنای سرمایه گذاری برای آینده است، به معنای تعهد برای ماندن در یک مکان -حتی برای مدتی طولانی- نیز هست. قبل از اینکه برای خرید خانه تصمیم بگیرید، باید اطمینان حاصل کنید که یک تصمیم آگاهانه گرفته اید. تصمیمی که نه فقط بر اساس زیبایی خانه باشد و نه فقط به دلیل اینکه که می خواهید خانه ای برای خودتان داشته باشید.

در ادامه مطلب با جوانی ها همراه باشید .

وضعیت مالی شما
فقط به این دلیل که واجد شرایط وام هستید نباید وام بگیرید. از طرف دیگر اگر فکر می کنید که نمی توانید وام بگیرید شاید دارید اشتباه می کنید.

قدمت خانه
قبل از اینکه خانه ای را بخرید باید تا جایی که می توانید در مورد آن اطلاعات جمع آوری کنید. حتی مسائل و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته اند و اکنون حل شده اند هم می توانند درک و بینشی نسبت به مسائلی که ممکن است چند سال آینده با آن ها مواجه شوید، ایجاد کنند. با دقت خانه را بازرسی کنید و نتایج کارتان را بررسی کنید. اگر مورد مشکوکی در خانه بود آن را نادیده نگیرید.

محله
یک خانه ی فوق العاده اگر در محله ی خوبی نباشد، مناسب نیست. بنابراین قبل از خرید خانه در مورد محله ی آن هم تحقیق کنید. از همسایه ها در مورد محله و مشکلاتی که تا به حال در آن وجود داشته سؤال کنید. همچنین بررسی کنید که آیا خانه فرهنگ یا باشگاه وجود دارد یا نه. اگر فرزندی دارید در مورد مدرسه های محل و معلم هایشان تحقیق و بررسی کنید. ممکن است بخواهید با اعضای انجمن اولیا و مربیان و یا والدین بچه های مدرسه دیدار و صحبت کنید تا بیشتر در مورد حال و هوای مدرسه بدانید. ظاهر محله نیز مهم است. مطمئناً دوست ندارید در محله ای زندگی کنید که تنها خانه ای که فرو نریخته است خانه ی شما باشد!

وسایل همراه با خانه
اگر صاحبان خانه بعضی از اسباب و وسایل شان را به همراه خانه می فروشند؛ قبل از اینکه قرارداد را امضا کنید، شما و فروشنده باید دقیقاً بدانید که چه چیزهایی همراه با خانه به فروش می رسد. اگر می خواهید خیالتان راحت باشد لیست آن ها را در قراردادتان بنویسید.

عوامل مزاحم
هر خانه ای ایرادهایی هم دارد. مثلاً ممکن است وقتی روی پله ها قدم می گذارید سر و صدا کنند و یا مثلاً گربه ی همسایه دوست داشته باشد روی ایوان خانه ی شما لم بدهد و استراحت کند. حتی اگر به یک خانه ی نو هم بروید، باز هم ممکن است با خانه ی جدید و یا محله ی جدید مشکلاتی داشته باشید.

اما نهایت تلاشتان را بکنید که قبل از اینکه خانه را بخرید، تفاوت بین مسائل آزاردهنده ی کوچک و مسائلی که موجب فسخ قرارداد می شوند را متوجه شوید. به عنوان مثال سر و صدا و ترافیک ناشی از تعطیل شدن مدرسه، مسئله ای نیست که موجب فسخ قرارداد شود.

هر چند دفعه که می توانید از خانه ای که قرار است بخرید بازدید کنید. در این مدت چیزهایی که ممکن است باعث مزاحمت شما شوند را مشاهده کنید و اگر متوجه موضوعی شدید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، به دنبال یک خانه ی دیگر باشید.

 

نوشته 5 نکته که هنگام خرید خانه باید به آن توجه کنید. اولین بار در جوانی ها پدیدار شد.


دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 6:42 صبح
امام جمعه نجف آباد گفت: با وجود تحسین شجاعت مسئولان برای ورود به موضوع اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب طی یک اقدام ابتکاری و با تکیه بر مشارکت مردم، بایستی مراقب بود تا اقساط هزینه اشتراک فاضلاب برای اقشار متوسط و رو به پایین جامعه شرایط سخت و کمر شکنی را ایجاد نکند زیرا در ...
دوشنبه 94 آذر 23 , ساعت 5:57 صبح

از بحران بی پولی در تبریز تا دستکش های ضد یخ

روزنامه های ورزشی 23 آذر 94

تیتر روزنامه های ورزشی 23 آذر 1394

نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 23 آذر 1394

تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 23 اذر 94

تیتر صفحه اول و عناوین روزنامه های ورزشی دوشنبه 23 آذر 1394

 

تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 23 آذر 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 23 آذر 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.



تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 23 آذر

 

منبع:yjc

 


<   <<   61   62   63   64   65   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 








.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

برای ورود کلیک کنید