صفحات پاپ آپ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادران، در کنار ظرف های بزرگ [غذا]، چه بسیارند و به هنگام حوادث روزگار، چه کم! [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اردیبهشت 28 , ساعت 4:35 صبح

علی دایی در سال 1348 در استان اردبیل و در شهرستان اردبیل محله خیرال متولد شد. در سال 1366 در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد.

همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت.

ولی در سال 1367 دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبان‌گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال 1371 از همان دانشگاه دریافت کرد.

عکس باحال از با ارزش ترین دارایی علی دایی

علی دایی به عنوان مربی شناخته میشود که بسیار مغرور است و زیر بار حرف کسی نرفته و انتقاد پذیر نیست اما علی دایی در زندگی شخصی خود انعطاف بیشتری دارد و بسیار خوش اخلاق است. اوج خوش اخلاق بودن علی دایی را می توان در برابر دختر سه ساله اش نورا دید.

علی دایی که تا یک سال پس از تولد دخترش اجازه نمی داد کسی عکس دخترش را در رسانه ها منتشر کند اکنون ابایی از منتشر شدن عکس نورا در رسانه های مختلف ندارد. علی دایی در زیر جدیدترین عکسی که از دخترش در صفحات اجتماعی منتشر شده نوشته: نورا گل همیشه بهار من است. در برابر هر کس فرمانده باشم در برابر او فقط یک فرمانبرم و بس. فرشته کوچولویم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

 

نوشته عکس باحال از با ارزش ترین دارایی علی دایی اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر پدیدار شد.


یکشنبه 93 اردیبهشت 28 , ساعت 4:32 صبح

در گزارش زیر عکس باحالی از عربی رو گذاشتم که بر دهان شتری بوسه می زند. در زیر گزارش کاملش رو براتون گذاشتم.

بوسه باحال عرب ها بر دهان شتر

مسؤولان بهداشتی عربستان هم به مردم این کشور در زمینه نزدیک شدن به حیوانات و ارتباط آن با ابتلا به ویروس کرونا هشدار دادند، اما مساله آن است که مردم عربستان نه فقط به شترها نزدیک می شوند، بلکه آن را بوسیده و فیلمش را در پایگاههای اجتماعی منتشر می کنند.
نهادهای بهداشتی عربستان در روزهای اخیر از مردم خواستند در نزدیکی شتر از ماسک استفاده نموده و از خوردن گوشت نپخته شتر و نوشیدن شیر آن خودداری ورزند. همچنین از مردم خواسته شده از حیوانات بیمار دوری کنند.

بوسه باحال عرب ها بر دهان شتر

به رغم هشدارهای مزبور، شهروندان عربستان به این نصایح گوش فرا نداده و حتی یکی از حامیان حیوانات در عربستان، با ارسال نامه به وزیر بهداشت این کشور از وی خواسته که یا شترها را به عنوان عامل انتقال ویروس کرونا معرفی نکند و یا این که ادله کافی برای اثبات انتشار ویروس مزبور توسط شتر ارائه دهد. اولین مورد ابتلا به این بیماری در عربستان دو سال قبل و اولین مورد در آمریکا اوایل ماه جاری میلادی بود. ویروس کرونا باعث ایجاد مشکل در دستگاه تنفسی و جهاز هاضمه می شود و مانند سارس دستگاه تنفس را از کار می اندازد.

مسؤولان بهداشتی عربستان همچنان در جست و جوی منبع آلودگی و راههای انتقال آن هستند، اما گفته می شود سرایت آن از انسان به انسان محدود بوده و برخی موارد ابتلا به خاطر تماس با حیوانات به ویژه شتر بوده است. تا کنون تنها در عربستان حدود 500 نفر به کرونا مبتلا شده  و 152 نفر هم بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

نوشته بوسه باحال عرب ها بر دهان شتر اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر پدیدار شد.


یکشنبه 93 اردیبهشت 28 , ساعت 4:25 صبح

جانلوئیجی بوفون (به ایتالیایی: Gianluigi Buffon) (معروف به جی جی بوفون) (زاده 28 ژانویه 1978 در کارارا) دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه فوتبال یوونتوس می‌باشد.

عکس های جنجالی از معشوقه فوتبالیست مشهور

“جی جی بوفون” دروازه بان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس و “ایلاریا دامیکو” مجری معروف شبکه تلویزیونیSKY به توسط دوربین پاپاراتزی هفته نامه Chi در یک ملاقات مخفیانه شکار شدند. تصویر این ملاقات رمانتیک که روز جمعه دو روز قبل از بازی یووه و رم و در شهر میلان رخ داده، عکس صفحه اول این هفته نامه است که فردا در کیوسک های مطبوعاتی سراسر ایتالیا قابل دسترس است.

این دو در آپارتمانی در میلان یک شب را به صبح رسانده اند. بوفون که به تازگی از همسر مشهور خود “النا سردووا” جدا شده است؛ از عصر روز جمعه تا صبح روز شنبه را با خانم دامیکو گذرانده بود. لحظه به لحظه ملاقات این دو در خارج از آپارتمان، توسط عکاس هفته نامه Chi تصویر برداری شده است. این دیدار ساعاتی قبل از آنکه بوفون همراه یووه به رم سفر کند و همچنین ساعاتی قبل از شروع برنامه la bellezza di potere خانم دامیکو در شبکه اسکای ادامه داشته است.

 

نوشته عکس های جنجالی از معشوقه فوتبالیست مشهور اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر پدیدار شد.


یکشنبه 93 اردیبهشت 28 , ساعت 4:21 صبح

مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone Ritchie)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است.

تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش

دختر زیبای مدونا با پدرش در روز مادر در حالی که مدونا در روز مادر، عکس های فرزندانش را در صفحه اجتماعی قرار داد ولی دختر بزرگش لوردس با وجود روز مادر، اوقاتش را با پدرش گذراند. لوردس 17 ساله، روز خود را با پدرش کارلوس لئون وهمسر دانمارکی اش بتینا هولت 47 ساله گذراند.

تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش

کارلوس در مصاحبه با مجله مشهور پیپل اظهار داشت که نمی تواند برای دخترش سختگیری کند. او گفت: “من یک پدر آسان گیر هستم و با او همدلی می کنم و به راحتی به حرف های دخترم گوش می دهم. احتمالا اگر نوبت به سختگیری نسبت به او برسد، پدر خوبی نیستم.

تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش

کارلوس که در دهه 1990 با خواننده مشهور مدونا ازدواج کرده بود و به گزارش پارس ناز نتیجه آن دخترشان لوردس بوده است ، می گوید که دخترش عشق زندگی اوست. کارلوس و مدونا در سال 1994 در نیویورک سیتی با یکدیگر آشنا شدند و درست هفت ماه پس از به دنیا آمدن دخترشان در سال 1997 از یکدیگر جدا شدند.

تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش

دیوید 8 ساله و مرسی 7 ساله فرزند خوانده های مدونا

تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش

مدونا و پسرش روکو

تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش

نوشته تصاویر جنجالی از دختر 17 ساله مدونا با شوهر 47 ساله اش اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر پدیدار شد.


یکشنبه 93 اردیبهشت 28 , ساعت 4:15 صبح

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 است و مدرک کارشناسی گرافیک دارد.

شش سالی از حضورش در عرصه بازیگری می‌گذرد اما 5 کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او محسوب می‌شد، که با نقشی متفاوت، به خانه‌های مردم آمد و شاید همین نقش به اصطلاح «روح» باعث شد چهره و توانایی‌هایش نسبت به قبل برای ایرانیان شناخته‌تر و ملموس‌تر شود.

تصاویر بعد از عمل پلک بازیگر مشهور

پریناز ایزدیار با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت : فکرشو بکن … یک گل مژه ساده که چند ماه پیش بوجود اومده امروز به جایی برسه که مجبور بشی پلکتو جراحی کنی

 

نوشته تصاویر بعد از عمل پلک بازیگر مشهور اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر پدیدار شد.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 








.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

برای ورود کلیک کنید